فصل سوم ۸۱
روش تحقیق ۸۱
۳-۱مقدمه : ۸۲
۳-۲. روش تحقیق ۸۲
۳-۳. جامعه و نمونه تحقیق ۸۳
۳-۴ متغیرها ۸۴
۳-۵ ابزارهای پژوهش ۸۵
۳-۶ روایی و پایایی ۸۷
۳-۷ شیوه تجزیه و تحلیل داده ها ۹۱
۳-۸ مدل عمومی تحقیق ۹۲
فصل چهارم ۹۳
تجزیه و تحلیل ۹۳
مقدمه ۹۴
۴-۱ آمار توصیفی ۹۵
۴-۱-۱: توزیع فراوانی ودرصد شرکت کنندگان به نسبت سن در جدول ۴-۱ نشان داده شده است ۹۵
۴-۱-۲: توزیع فراوانی ودرصد شرکت کنندگان به نسبت جنسیت در جدول ۴-۲ نشان داده شده است ۹۶
۴-۱-۳:توزیع فراوانی ودرصد شرکت کنندگان به نسبت دفعات خرید در جدول ۴-۳ نشان داده شده است ۹۷
۴-۲ آمار استنباطی ۹۹
۴-۲-۱ فرضیه اول تحقیق: ((بین متغیرهای فردی مشتریان و اعتماد مشتری درتجارت الکترونیک، رابطه مثبت وجود دارد.)) ۹۹
۴-۲-۲ فرضیه دوم تحقیق : ((بین متغیرهای مربوط به شرکت و اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک، رابطه مثبت وجود دارد.)) ۱۰۱
۴-۲-۳ فرضیه سوم تحقیق: ((بین متغیرهای زیرساختی و اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک، رابطه مثبت وجود دارد.)) ۱۰۲
۴-۲- ۴ فرضیه چهارم تحقیق: ((مشتریانی که به صورت الکترونیک خرید می کنند به فروشگاهی الکترونیک اعتماد دارند)) ۱۰۴
۴-۲-۵ بررسی فرضیه پنجم تحقیق ۱۰۴
فصل پنجم ۱۰۸
نتیجه گیری وپیشنهادها ۱۰۸
مقدمه ۱۰۹
۵-۱ نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق ۱۰۹
۵-۲ بحث و نتیجه گیری ۱۱۴
۵-۳ پیشنهاد های کاربردی ۱۲۰
۵-۴ پیشنهاد های برای تحقیقات آتی ۱۲۰

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۵ محدودیت ها و مشکلات تحقیق ۱۲۱
منابع فارسی ۱۲۳
References 127
پیوست ها ۱۳۲
Abstract 134
فهرست جداول و نمودارها
جدول ۲-۱ سه نسل تکامل تجارت الکترونیک از دیدگاه پالک ۱۸
جدول ۳-۱ معیارهای مطرح شده در پرسشنامه ۹۰
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان به نسبت سن ۹۵
نمودار ۴-۱ درصد افراد شرکت کننده در پژوهش بر اساس سن ۹۶
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان به نسبت جنسیت ۹۶
نمودار ۴-۲ درصد افراد شرکت کننده در پژوهش بر اساس جنسیت ۹۷
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان به نسبت دفعات خرید ۹۷
نمودار ۴-۳ درصد افراد شرکت کننده در پژوهش بر اساس جنسیت ۹۹
جدول ۴-۴ نتایج آزمون معناداری β در رگرسیون خطی ۱۰۰
جدول ۴-۵ نتایج آزمون معناداری β در رگرسیون خطی ۱۰۱
جدول ۴-۶ نتایج آزمون معناداری β در رگرسیون خطی ۱۰۲
جدول ۴-۷ نتایج آزمون t استیودنت ۱۰۴
جدول ۴-۸ نتایج آزمون تحلیل واریانس فریدمن) عوامل اصلی) ۱۰۵
جدول ۴-۹اولویت میزان اهمیت هر یک از معیار های اصلی برای مشتریان ۱۰۵
جدول ۴-۱۰ نتایج آزمون تحلیل واریانس فریدمن (عوامل فرعی) ۱۰۶
جدول ۴-۱۱اولویت میزان اهمیت هر یک از معیار های فرعی برای مشتریان ۱۰۷
فهرست شکل ها
شکل ۱-۱: مدل مفهومی تحقیق ۱۴
شکل۲-۱ : فرایند تجارت الکترونیک ۲۱
شکل ۲-۲ : تاثیر فناوری اطلاعات بر ابعاد مختلف زندگی ۲۲
شکل ۲-۳ : استراتژی تجارت الکترونیک ۴۲

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...