بررسی-تأثیر-بهرهگیری-از-شبکههای-اجتماعی-علمی-و-پژوهشی-مجازی-بر-عملکرد-اعضای-هیأت-علمی- فایل ۴۴ - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
مهارتهای مورد نیاز در استفاده از شبکههای اجتماعی را به آنها آموزش داد.
فضا و امکانات لازم برای استفاده از این شبکههای اجتماعی را در محیط دانشگاه برای اعضای هیأت علمی فراهم نمود.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
مدل نهایی تحقیق
با توجه به ضرایب به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون مدل نهایی تأثیر بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی مجازی بر عملکرد اعضای هیأت علمی بر اساس شکل ۵-۱ ارائه میشود:
عملکرد اعضای هیأت علمی
شکل ۵-۱- مدل نهایی تحقیق
پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
با توجه به جدید بودن موضوع شبکههای اجتماعی و کاربردهای متنوع آنها، به عنوان پیشنهاد ارائه تحقیقاتی در رابطه با موضوعات ذیل توصیه می شود:
بررسی اثرات بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی مجازی بر سرمایه اجتماعی شهر تهران.
بررسی اثرات بهرهگیری از شبکههای اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاههای شهر تهران.
بررسی اثرات بهرهگیری از شبکههای اجتماعی بر سلامت روانی دانشجویان شهر تهران.
بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر میزان بهرهگیری از شبکههای اجتماعی در دانشگاههای دولتی.
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان شهر تهران.
منابع و مآخذ
آیین نامه ارزشیابی کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۱۳۸۷٫
آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی گروه پزشکی. وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ۱۳۸۸٫
احمدی، غلامرضا. ۱۳۸۳، “بررسی نظر استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در مورد ارزشیابی استادان توسط دانشجویان“. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.
اردبیلی، یوسف. ۱۳۷۶، روش های ارزشیابی در بخشهای دولتی و غیردولتی، تهران: بعثت.
اسدزاده، زهرا. ۱۳۸۶، “میزان تولیدات اطلاعات علمی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه زابل”. فصلنامه کتاب، ۷۰(۱۲)، ۲۱۵-۲۱۹٫
ایران نژاد پاریزی، مهدی. ۱۳۷۸، روش تحقیق در علوم اجتماعی، چاپ چهارم، تهران: مدیران.
بازرگان، عباس. ۱۳۸۳، ارزشیابی آموزشی. چاپ چهارم، تهران: سازمان مطالعات و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت).
بازرگان، عباس. ۱۳۸۴، دایره المعارف آموزش عالی. تهران: بنیاد دانشنامه بزرگ فارسی.
بازرگانی هرندی، عباس؛ شاوون، امین حسین؛ مهدیون، روح الله. ۱۳۹۱ “رابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران”، نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، سال چهل و ششم، شماره ۶۰، ص ۱۳- ۳۰٫
بتولی(۱)، زهرا. ۱۳۹۲ “معرفی قابلیت های شبکه اجتماعی آکادمیا برای پژوهشگران”. ماهنامه ارتباط علمی، دوره ۲۷، شماره۳٫
بتولی(۲)، زهرا. ۱۳۹۲ “قابلیت های شبکه اجتماعی ریسرچ گیت برای پژوهشگران”. گفتمان علم و فناوری ۱ (۲):۵۹-۶۸٫
بهرامی رودباری، رضا؛ زرکندی، سهیل؛ قاضیانی، خدیجه. ۱۳۹۳، آمار و احتمالات مهندسی، چاپ اول، تهران: نوین پویا.
بیگلری، الهام؛ آگهی، حسین. ۱۳۸۹ “بررسی عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه”، فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ۲۶، (۱): ۲۹- ۴۴٫
پازارگادی،مهرنوش؛ خطیبیان، مهناز؛ اشک تراب، طاهره. ۱۳۸۷٫ “ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی پرستار: یک مطالعه کیفی”، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. ش ۸
توکلی، مریم؛ یمانی، نیکو؛ جوادی، مرضیه. ۱۳۸۹٫ “مقایسه وضعیت آموزشی، پژوهشی و اجرایی اعضای هیات علمی بورسیه و غیر بورسیه”، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، ۱۰(۳): ۳۰۱-۳۱۱
حجتی، زهرا. ۱۳۷۸٫ “میزان رضایت دانشجویان از نحوه تدریس مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز.” پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز.
خاکی، غلامرضا. ۱۳۷۹، روش تحقیق در مدیریت، تهران: مرکز انتشارات علمی بازتاب. ص ۱۴۳٫
خطیبان، مهناز؛ پازارگادی، مهرنوش؛ اشک تراب، طاهره.۱۳۹۳ “مطالعه تطبیقی نظام های ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه های مختلف جهان براساس الگوی تشخیصی: تحلیل کیفی محتوا”، مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دوره ۱۱، شماره اول، ص ۲۳- ۳۴
دهخدا، علی اکبر.۱۳۷۹٫ لغتنامه فارسی.تهران:دانشگاه تهران.
رجایی پور، سعید؛ رحیمی، حمید. ۱۳۸۱٫ “بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان”. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی. سال هشتم.شماره ۳۱، زمستان، ص ۵۹-۷۶٫
رحمانزاده، سیدعلی. ۱۳۸۹٫ “کارکرد شبکههای اجتماعی مجازی در عصرجهانی شدن”، فصلنامه مطالعات راهبردی جهانی شدن، ۱۳۸۹، ص ۴۹-۷۸٫
رستمی، پریوش. ۱۳۸۷٫ “بررسی وضعیت تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی ۱۳۸۰- ۱۳۸۵ دانشگاه تربیت مدرس” پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی . دانشگاه تربیت مدرس.
ساعی، منصور؛ نظری مقدم، جواد. ۱۳۹۲٫ “تأثیر شبکههای اجتماعی بر سبک زندگی(با تاکید بر سلامت اجتماعی)”، همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی، ۱۳۹۲٫ تهران.
سرمد، زهره و دیگران. ۱۳۷۶٫ روش های تحقیق در علوم رفتاری، چاپ دوم، تهران: آگاه.
سلجوقی، خسرو. ۱۳۸۲٫ مجموعه قوانین و مقررات اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی(چاپ دوم). وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
سلیمانی، شیلا؛ موسوی، سیدیعقوب؛ مهری، پریرخ. ۱۳۹۰٫ “رابطه بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۸۷-۸۸”، فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات،۲۶، (۴):۷۸۱-۸۰۱٫
سلیمانی پور، رضا. ۱۳۸۹، “شبکههای اجتماعی: فرصتها و تهدیدها”، فصلنامه رهآورد نور، شماره ۴۸٫
سعادت، اسفندیار. ۱۳۸۰، مدیریت منابع انسانی، چاپ اول،تهران: سمت.
سیف، علی اکبر. ۱۳۸۷٫ روان شناسی پرورشی نوین. روان شناسی یادگیری و آموزشی.تهران: نشر دوران.
سیف، علی اکبر.۱۳۹۰، اندازه گیری، سنجش و ارزیابی آموزشی. تهران:دوران، ۶٫
شاوردی، تهمینه. ۱۳۹۱. “ﻓﯿﺲ ﺑﻮک ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾکی از شبکههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﺠﺎزی و تأثیر آن ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ”. همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی، ۱۳۹۲٫تهران.
صدری افشار، غلامحسین. ۱۳۸۱٫ فرهنگ معاصر فارسی امروز. تهران: انتشارات فرهنگ معاصر.
طوسی، محمد علی. ۱۳۸۲٫ اصول مدیریت آموزشی. چاپ هشتم. تهران: انتشارات مدرسه.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 05:38:00 ب.ظ ]
|