۱۰۰

سابقه تدریس درس تربیت بدنی:بر اساس جدول۴-۶- میانگین سابقه تدریس درس تربیت بدنی در مدارس دولتی ۹۲/۱۰ و در مدارس غیر دولتی ۶۲/۴ می باشد، که نشان می دهد دبیران مدارس دولتی نسبت به دبیران مدارس غیر دولتی از سابقه تدریس بالاتری برخوردارند.
جدول ۴-۶- میانگین سابقه تدریس درس تربیت بدنی دبیران دولتی و غیر دولتی

متغیر

نوع مدرسه

تعداد

میانگین

انحراف استاندارد

سابقه تدریس درس تربیت بدنی

دولتی

۶۱

۹۲/۱۰

۷۶/۶

غیردولتی

۴۲

۶۲/۴

۲۲/۳

تعداد کارت های مربیگریهمانطور که در نمودار۴-۱-مشاهده می شود ۱۱ % از دبیران مدارس دولتی و ۲۸% از دبیران غیر دولتی فاقد کارت مربیگری میباشند. در دبیران مدارس دولتی بیشترین تعداد کارت مربیگری ۷ کارت می باشد و در دبیران مدارس غیر دولتی بیشترین تعداد کارت مربیگری ۴ کارت مربیگری می باشد.

نمودار۴-۱- توزیع کارت های مربیگری دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد و تعداد
تعداد کارت های داوری: همانطور که در نمودار۴-۲-مشاهده شد۳۱ % از دبیران مدارس دولتی و ۴۷% از دبیران غیر دولتی فاقد کارت داوری بودند. در دبیران مدارس دولتی بیشترین تعداد کارت داوری ۵ کارت بود و در دبیران مدارس غیر دولتی بیشترین تعداد کارت داوری ۴ کارت داوری میبود.

نمودار۴-۲- توزیع کارت های داوری دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد و تعداد
سطح قهرمانی معلمان:مطابق نمودار۴-۳- بیشترین سطح قهرمانی در هر دو گروه در سطح قهرمانی استان بوده و۶۰ درصد معلمان مدارس دولتی و ۴۷ درصد معلمان مدارس غیر دولتی دارای مقام استانی بودند.
نمودار۴-۳- توزیع سطوح قهرمانی دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد
۴-۴- یافته های استنباطی
۴-۴-۱ فرضیه اول
بین عامل امکانات (وسایل و تجهیزات و فضاهای ورزشی) مدارس ابتدایی دخترانه دولتی و غیردولتی شهر کرمان از دیدگاه معلمان تربیت بدنی اختلاف معناداری وجود ندارد.
جدول شماره۴-۷-به مقایسه متغیر امکانات (وسایل و تجهیزات و فضاهای ورزشی) از دیدگاه معلمان تربیت بدنی مدارس دولتی و غیردولتی می پردازد. همانطور که در جدول مشاهده می گردد، میانگین نمره امکانات از دیدگاه معلمان مدارس دولتی (۶۵/۲=میانگین) بیشتر از میانگین نمره معلمان در مدارس غیردولتی (۱۱/۲= میانگین) میباشد. نتایج آزمون T در سطح معناداری (۰۵/۰=α) بیانگر وجود تفاوت معنادار است.بنابراین فرض صفر رد می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۷- نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه متغیر امکانات از نظر معلمان مدارس دولتی و غیردولتی

مشارکت کنندگان

Mean ± sd

درجه آزادی

T

سطح معناداری

معلمان دولتی

۴۲/۰±۶۵/۲

۱۰۱

۵۸/۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...