1. قرارداد کنترل صادرات اسلحه، Pub L. شماره ی ۹۰-۶۲۹، ۳۸، ۸۲؛ بیانسه. ۱۳۲۰، ۱۳۲۶ (۱۹۶۸) اصلاح شده در ۲۲ U.S.C. 2751-2799aa-2 (2000)). AECA قانون ۱۹۴۰ را به تصویب در آورد که به رئیس جمهور این اجاز ه را می‌داد تا صادرات اسلحه و اقلام مربوطه را کنترل نماید ↑

    1. قرار داد قدرت‌های اقتصادی بین الملل، Pub. L. شماره ی ۲۲۳-۹۵، عنوان ۲، ۲۰۲، ۹۱، Stat. 162555، ۱۶۲۶ (۱۹۷۷) (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C. 1701-1707 (2000)). ↑

    1. پیمان مدیریت صادرات ۱۹۷۹، Pub L شماره ی ۷۲-۹۶، ۹۳ بیانیه. ۵۰۳ (۱۹۸۱) (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C. کاربرد ۲۴۰۱-۲۴۲۰ (۲۰۰۰)). ↑

    1. پیمان مدیریت صادرات ۱۹۷۹، Pub L شماره ی ۷۲-۹۶، ۹۳ بیانیه. ۵۰۳ (۱۹۸۱) (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C. کاربرد ۲۴۰۱-۲۴۲۰ (۲۰۰۰)).EAA به طور دوره ای به زوال رفته است و به وسیله ی کنگره مجوز مجدد گرفته است، که مجوز آن را از سال ۱۹۹۰ به یکسال افزایش داده است. EAA 1979 اخیراً در ۲۰ آگوست ۲۰۰۱ باطل شد و از آن به بعد مجددا به تصویب نرسیده است، و خلاء مجوزی را که شعبه ی اجرائی IEEPA را پر ‌کرده‌است. ↑

      1. برای مثال، ۱۲ U.S.C.، ۹۵a(3) (2000) (تعریف “شخص” شامل “همکار، مؤسسه‌، و شرکت”)، ۲۲ U.S.C. 2780(l)(3)(B) (2000) (تعریف “شخص ایالات متحده” شامل هر سازمانی که مکان اصلی خود از تجارت ایالات متحده را دارد یا طبق قوانین ایالات متحده سازماندهی شده است)؛ ۵۰ U.S.C. 2 (2000) (تعریف “شخص” به عنوان فردی، شریک، مؤسسه‌، شرکت، یا دیگر اجسام فردی به کار گرفته نشده، یا شرکت یا سیاست جسمی”). ↑

    1. برای مثال، فرض کنید شخص a ماده ای دفاعی را بدون مجوز صادر می‌کند، اما شخص a با نظر شخص b به تجارت خود اطمینان دارد. یک بخش خواندنی تحت اللفظی از پاراگراف (e) به وزیر دولت اجازه ی جرائم مدنی بر شخص b برای تخلف AECA توسط شخص a را می‌دهد اگر چنین جرائمی شخص a را منع نماید. مشکلات سیاسی همراه با این متن، در بهش V.B.1، و به طور کلی تر در بخش VI حل شده اند. ↑

    1. قطعنامه ی تحریم های ایران و لیبی (ILSA) در سال ۱۹۹۶، Pub، L. شماره. ۱۰۴-۱۷۲، ۵ ©، ۱۱۰ بیانیه. ۱۵۴۱، ۱۵۴۴ (۱۹۹۶)، اصلاح شده توسط قرار داد صلح سودان، ۵۰ U.S.C. § ۱۷۰۱ (۲۰۰۰). ↑

    1. بخش ۱۴ (۱۴) © تعریف شخص را شامل “هر جانشین هر نهاد توضیح داده شده در زیرپاراگراف (B)” (که شامل مؤسسات تجاری، شرکت ها، تعاونی ها و … می شود.). ↑

    1. قرار داد تعمیم ILSA در سال ۲۰۰۱، Pub. L. شماره ۱۰۷-۲۴، ۲(a)، ۳-۵، بیانیه ی ۱۰۵٫ ۱۹۹، ۲۰۰ (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C.A و یادداشت ۱۷۰۱). ↑

    1. پیمان کنترل صادرات اسلحه و همکاری امنیتی بین‌المللی ۱۹۷۶، Pub. L. شماره ی ۹۴-۳۲۹، عنوان ۲، ۲۱۲ (a) (1)، بیانیه ی ۹۰٫ ۷۲۹ (۱۹۷۶). AECA قانون ۱۹۴۰ را که به رئیس جمهور مجوز کنترل اقلام صادراتی و مربوط را می‌داد تصویب کردند. پیمان جولای، ۱۹۴۰، ۶، ۵۴، بیانیه ی ۷۱۲، ۷۱۴ را ببینیند (لغو شده در ۱۹۵۶). ↑

    1. ۲۲ U.S.C. § ۲۷۸۰ (۲۰۰۰)، هم چنین id. § ۲۷۸۱(a) را ببینید ( نیازمند لغو مجوز صادرات به هر کشور “نه در حال همکاری کامل با تلاش های ضد تروریسم ایالات متحده” اگرچه رئیس جمهور این ممنوعیت را از قانون میتثنی می‌کند.) ↑

    1. ۲۲ U.S.C. §§ ۲۷۸۰(k) (2000) (در اصل پیمان ضد تروریسم و امنیت دیپلماتیک عامه در سال ۱۹۸۶ را مصوب کرد، Pub، L. شماره ی ۹۹-۳۹۹، ۵۰۹ (a)، بیانیه ی ۱۰۰٫ ۸۵۳، ۸۷۴ (۱۹۸۶)).ITAR بیان می‌کند که دبیر معاون دولت برای تلاش های نطامی – سیاسی “مجور تحمیل جرائم مدنی” با توجه به قوانین مربوطه را دارد. ۲۲ C.F.R. § ۱۲۷٫۱۰ (۲۰۰۵). ↑

    1. برای مثال Exec. Order، شماره ی ۱۲، ۷۲۴، ۵۵ Fed. Reg. 33، ۰۸۹ (۹ آکوست ۱۹۹۰) (بلوکه کردن سهام دولت عراق و تحمیل نحریم ها علیه عراق)؛ Exec. Order، شماره ی ۱۲، ۷۲۲، ۵۵ Fed. Reg.31، ۸۰۳ (۲ آکوست ۱۹۹۰) (همان)؛ Exec. Order شماره ی ۱۲، ۵۴۴، ۵۱ Fed. Reg.1235 (8 ژانویه ی ۱۹۸۶) (بلوکه کردن اموال لیبی)؛ Exec. Order شماره ی ۱۲، ۵۴۳، ۵۱ Fed.Reg. 875 (7 ژانویه ی ۱۹۸۶) (تحمیل ممنوعیت علیه لیبی)؛ Exec. Order شماره ۱۲،۲۰۵،۴۵ شماره ۱۲،۲۰۵،۴۵ Fed.Reg. 24099 (7 آوریل ۱۹۷۹) (تحمیل تحریم علیه ایران)؛ Exec. Order شماره ی ۱۲،۱۷۰،۴۴ Fed.Reg 5729 (14 نوامبر ۱۹۷۹) (بلوکه کردن اموال ایرانیان). ↑

    1. پیمان معامله با دشمن، Pub. L شماره ی ۹۱-۶۵، ۴۰٫ ۴۱۱ (۱۹۱۷) (اصلاح شده در U.S.C.A. 95a، ۵۰ U.S.C.A. 95a، ۵۰ U.S.C. برنامه ۱-۳۹، ۴۱-۴۴ (۲۰۰۰)). ↑

    1. ۵۰ U.S.C. app. § ۲ (۲۰۰۰). قانون اجرائی قسمت ۳ TWEA است، ۵۰ U.S.C. برنامه ۳ (۲۰۰۰). در ۱۹۳۳، کنگره TWEA را برای اجازه به رئیس جمهور برای خواست تحریم ها طی زمان صلح ملزومات ملی اصلاح کرد. جانشینی بانکداری لازم؛ پیمان حفاظت از بانک، Pub. L. شماره ی ۷۳-۱ ۲، ۴۸٫ ۱، ۱، (۱۹۹۳). با ورود IEEPA در سال ۱۹۷۷، کنگره TWEA را به هدف اصلی خود از مجوز تحریم های زمان جنگ در صلاحدید رئیس جمهور واگذار کرد. پیمان نیروهای اقتصادی بین‌المللی ۱۹۷۷، Pub. L. شماره ی ۹۵-۲۲۳، ۱۰۱، بیانیه ی ۹۱٫ ۱۶۲۵، ۱۶۲۵ (۱۹۷۷) (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C. app. § ۵(b)(1) (2000)). ↑

    1. برای مثال ۳۱ C.F.R. § ۵۰۰٫۲۰۱ (۲۰۰۴) (قوانین کنترل دارایی های خارجی کاربردی در کره ی شمالی، کامبوج و ویتنام)؛ id. § ۵۱۵٫۲۰۱-۰۳ (قوانین کنترل دارایی های کوبان). ↑

    1. برای اهداف دفاعی، OFAC مقدار حمل و نقل در جرائم را در نظر می‌گیرد اما مربوط به مقدار زیان نمی باشد، اگر به وسیله ی حمل و نقل مجوز انجام شده باشد. قوانین کنترل دارایی کوبان را ببینید : نشریه ی خط مبنای اجرای تحریم های اقتصادی، ۶۸ Fed.Reg. 4422،۴۴۲۷ (۲۹ ژانویه ی ۲۰۰۳). ↑

    1. پیمان کنترل صادرات ۱۹۴۹، Pub. L شماره ی ۱۱-۸۱ ، ©، ۶۳ بیانیه. ۷، ۸-۹ (۱۹۴۹). پیمان قبلا در ۱۹۴۰ برقرار شده بود، با این حال. S. REP. NO. 81-31, at 1 (1949) را ببینید، همان‌ طور که در ۱۹۴۹ U.S.C.C.A.N. 1094،۱۰۹۴ مجددا نمایش داد شده است. ↑

    1. به طور کلی Stephan Krasnar، سیاست آمریکائی و پایداری اقتصاد جهانی، در آمریکا در اقتصاد جهانی در حال تغییر ۲۹ (William Avery و David Rapkin eds.، ۱۹۸۲) (توضیح رد آخر صادرات ایالات متحده بعد از جنگ جهانی دوم مربوط به تجارت جهانی کل.) ↑

    1. پیمان مدیریت صادرات ۱۹۶۹، Pub. L. شماره ی ۹۱-۱۸۱، ۸۳ بیانیه. ۸۴۱ (۱۹۶۹). ↑

    1. پیمان مدیریت صادرات ۱۹۷۹، Pub. L شماره ی ۷۲-۹۶، ۹۳ بیانیه. ۵۰۳ (۱۹۷۹) (اصلاح شده در ۵۰ U.S.C. app. § ۲۴۰۱-۲۰ (۲۰۰۰)). ↑

    1. این هدف در تردیدها بر EAA 1979 مشهود است. برای مثال ۱۲۵ CONG.REC. 199، ۹۳۶-۲۸ (۱۹۷۹) (بیانیه ی Sen. Stevenson)؛ شماره در ۲۶، ۸۱۶-۱۷ (بیانیه ی Sen. Fenzel). ↑

    1. Id. § ۲۴۱۰©. EAA 1979 استثنائی از نقض های قانون را مطابق AECA ایجاد کرد، که می‌توانست غرامت هائی بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ دلار را به دنبال داشته باشد. ↑

    1. قطعنامه ی قدرت‌های اقتصادی بین الملل ۱۹۷۹، Pub. L. شماره ی ۹۵-۲۲۳، ۹۱ بیانیه ی ۱۶۲۶ (۱۹۷۷) (اصلاح در ۵۰ U.S.C. 1701-06 (2000)). IEEPA در اصل به عنوان ۲ برای تجارت با دشمن به تصویب رسیده بود. TWEA در جزئیات بیشتری در بخش V.B.2 صورت گرفته اند. ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...