دانلود منابع پایان نامه ها | یافته ها ونتایج تحقیق – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
رویا
حس آمیزی
حالت های دیگر احساس و ادراک
بیش شناختی
تجسم
موسیقی
درگیری
معنایابی
کل آزمون
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
ضریب همسانی
تعداد گویه ها
۷
۷۳/۰
۶
۷۰/۰
۶
۶۰/۰
۵
۶۰/۰
۳
۵۵/۰
۲
۵۲/۰
۳
۴۱/۰
۲
۴۰
۳۴
۹۰/۰
جدول( ۳– ۴) : همبستگی مقیاسها و نمره کل آزمون گرایش به غرق شدن (ITQ)
عوامل
غرق در زمان و مکان
درگیری شدن هیجانی
تمرکز
بازی
نمره کل ITQ
مشارکت
**۵۲۴/۰
**۴۳۴/۰
۰۶۸/۰
**۳۰۸/۰
۷۷۵**/۰
غرق در زمان و مکان
**۴۴۸/۰
*۱۳۸/۰
**۴۱۸/۰
۸۱۱**/۰
درگیری شدن هیجانی
۰۵۴/۰
**۲۹۷/۰
۷۰۵**/۰
تمرکز
۰۰۵/۰
۲۸۳**/۰
بازی
۵۴۳**/۰
* p<05/0** p<01/0
جدول (۳-۵) : همبستگی مقیاسها و نمره کل مقیاس جذب شدن تلگن (TAS)
**۷۱۳/۰
بیش شناخت
* p<05/0** p<01/0
۳-۵- روش اجرای پژوهش
برای اجرای این پژوهش ابتدا با صاحبان کافی نتهای شهرهای فردوس و سرایان هماهنگی لازم برای اجرای این پژوهش در این کافی نتها انجام گرفت. پس از اطلاع از اعلام آمادگی این کافی نتها برای همکاری با این پژوهش و هم چنین اطلاع از تعداد مراجعه کنندگان در روز و ماه به طور میانگین ابتدا حجم نمونه بر طبق جدول مورگان تعیین شد. چون افراد نمونه وارد شده در این تحقیق افراد از گرههای سنی و تحصیلی مختلف بودند و برای اجرای این پرسشنامهها نیاز به توضیح داشتند اجرای آن ها به صورت مصاحبه رو در رو انجام شد و به همین خاطر زمان زیادی برای اجرای این پرسشنامهها صرف شد. با این که این پرسشنامهها از نوع کوتاه شده بودند، با این وجود زمان صرف شده برای اجرای آن ها به طور میانگین۳۰ دقیقه زمان لازم داشت و بنابرین برای انجام ملاحظلات اخلاقی ، محترمانه از آنها درخواست میشد که آیا مایل هستند که در این پژوهش مشارکت داشته باشند و بعد از پاسخ مثبت ایشان پرسشنامه در اختیار شخص قرار میگرفت البته قبلاً به آنها گفته میشد که نوشتن مشخصات فردی لزومی ندارد. بعد از این که پرسشنامهها جمع آوری گردید، جهت تجزیه و تحلیل به وسیله نرم افزار آماری در رایانه ثبت شد.
۳-۶- روش تحلیل داده ها
برای تجزیه وتحلیل داده های پژوهش از آمار توصیفی و آمار استباطی استفاده شده است، که در آمار توصیفی از میانگین، انحراف معیار و..، روشهای آمار استنباطی که در این تحقیق با بهره گرفتن از بسته نرم افزاری «اس .پی .اس.اس»[۷۲] و با توجه به سئوالهای پژوهش و فرضیه های صورت بندی شده ، مورد استفاده قرار گرفته ، عبارت از تحلیل رگرسیون چندگانه با روش گام به گام برای ورود متغیرهای پیشبینی در مدل رگرسیون استفاده شده است.
فصل چهارم
یافته ها ونتایج تحقیق
-
- – Cyberspace ↑
-
- – Roche & McConkey ↑
-
- – Tellgen, A. ↑
-
- – Maslow ↑
-
- – Ijsselsteijn, et al ↑
-
- – Test Internet Addiction(IAT) ↑
-
- – Tellgen Absorption Scale(TAS) ↑
-
- – Immersion Tendencies Questionnaire(ITQ) ↑
-
- – Bell‚A ↑
-
- – Shotton ↑
-
- – GoIdberg, ↑
-
- – Internet addiction disorder٫ (IAD) ↑
-
- – Young, K ↑
-
- – Belak et al ↑
-
- – Shapira‚ N.A ↑
-
- – Egger‚O & Rauterberge ‚M ↑
-
- – Brenner‚V ↑
-
- – Internet Addictive Behavior Inventory ↑
-
- – Morahan-Martin& Schumacher ↑
-
- – Sohottn ↑
-
- – Belsare et al ↑
-
- – Pathological hnternet-use(PIU) ↑
-
- – Davis ↑
-
- – Generalized pathological internet-use ↑
-
- – Specific pathological internet-use ↑
-
- – Caplan ↑
-
- – Pallanti et al ↑
-
- – Drug therapy ↑
-
- – Shapira et al ↑
-
- – Parsons ↑
-
- – Behavior therapy ↑
-
- – Machlis ↑
-
- – Tao Ran ↑
-
- – Roche & McConkey ↑
-
- – Maslow ↑
-
- – fascination ↑
-
- – peak ↑
-
- – Snodgrass & Lynn ↑
-
- – Fellows & Armstrong ↑
-
- – self-control ↑
-
- – challenge-based immersion ↑
-
- – imaginative immersion ↑
-
- – narrative ↑
-
- – Smith ↑
-
- – Moshe‚ et ↑
-
- – Griffiths MD ↑
-
- – Charlene‚ et ↑
-
- – Shuoton‚ L ↑
-
- – Multidimensional personality questionnaire ↑
-
- – psychotism ↑
-
- – alertness ↑
-
- – alertness ↑
-
- – attention allocation ↑
-
- – The MEC Spatial Presence Questionnaire (MEC-SPQ ↑
-
- – Temple Presence Inventory (TPI) ↑
-
- – self-transcendence ↑
-
- – self-forgetfulness ↑
-
- – Cloninger ↑
-
- – identification ↑
-
- – unified whole ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 03:03:00 ب.ظ ]
|