1. میزان کارایی هریک از مناطق مختلف چه میزان است ؟
    1. کدام مناطق کارا و کدام ناکارا هستند؟

فرضیه های پژوهش
از آن جایی که پژوهش حاضر، به دنبال رتبه بندی ۲۰گانه شعب بانک پاسارگاد استان تهران می باشد، امکان ارائه حدس و گمان علمی در ارتباط با رتبه شعب وجود نداشته و بنابراین نمی توان فرضیه خاصی تعریف کرد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱-۵ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق
قلمرو زمانی انجام پژوهش
این تحقیق در شعبه های مناطق مختلف بانک پاسارگاد در استان تهران و در سال ۱۳۹۲انجام خواهد شد و داده های مربوط به سال۱۳۹۰ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مطابق جدول زمانبندی فوق، مدت زمان انجام مراحل مختلف این تحقیق ۶ ماه خواهد بود.
روش ها و ابزارهای گردآوری داده ها
به منظور جمع آوری داده ها مورد نیاز تحقیق از روش های زیر استفاده خواهد شد
الف – روش های گردآوری داده ها

    1. مشاهده
    1. مطالعات کتابخانه ای
    1. مطالعات موردی

ب – ابزارهای گردآوری داده ها

    1. مصاحبه با خبرنگاران و مدیران
    1. پرسشنامه
    1. اینترنت و شبکه های داده های
    1. کتب، مقالات و گزارشات فارسی و لاتین

۱-۶جامعه و نمونه
جامعه آماری از دو بخش تشکیل شده است

    1. جامعه آماری شعب بانک پاسارگاد استان تهران.
    1. مشتریان بانک جامعه آماری دوم است.

۱-۷روش نمونه گیری
۱٫از هر منطقه ۱۰ شعبه به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شده است.
۲٫از مشتریان هر منطقه نیز تعدادی به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شده است.
۱-۸ تعریف واژه ها
توسعه بانکداری الکترونیک
به معنای افزایش تعداد ATM و POS واستفاده ازاینترنت بانک می باشد.
کارت امتیازی متوازن
کارت امتیازی متوازن توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون توسعه داده شد. کارت امتیازی متوازن مدلی کلی نگر از راهکار خلق می کند و به این ترتیب به همه پرسنل سازمان اجازه می دهد موفقیت سازمان را ازین طریق مشاهده کنند. مبنای آن، تمرکز بر استراتژی سازمانی و اهداف و نسبت عملکرد با چهار عنصر کلیدی مالی، مشتری، فرآیندهای کلیدی و یادگیری و رشد است. در حقیقت روشی برای تکمیل اندازه گیری های سنتی مالی، با سه فاکتور پیروزی ضمنی و ناملموس که شامل سرمایه انسانی ( دانش و مهارت ها) سرمایه ساختاری ( دانش به هم تنیده فرایندهای سازمان و سیستم) و سرمایه مشتری ( ارتباطات مشتریان) است.( سلیمانی، علیرضا،۱۳۸۴)
DEAروشی مبتنی بربرنامه ریزی خطی است که برای ارزیابی عملکرد نسبی واحدهای تصمیم گیری بکارمیرود.
تحلیل پوششی داده ها ( DEA)
یک تکنیک ناپارامتریک کلاسیک و مبتنی بر برنامه ریزی ریاضی می باشد که برای مقایسه ارزیابی کارایی مجموعه ای از واحدهای تصمیم گیری مشابه به کار می رود و مزیت قابل توجه آن،عدم نیاز آن به تعیین مشخصات پارامتریک (همچون تابع تولید) برای بدست آوردن امتیازات کارایی ( Siriopoulos et al, 2010 ).
واحدهای مشابه ( واحدهای تصمیم گیری)
منظور از واحدهای مشابه، واحدهایی می باشند که تحت نظارت یک اداره مرکزی فعالیت نموده، نهاده ها و ستاده های مشابهی دارند. مثل شعبات بانک، دانشکده های موجود در یک دانشگاه و…).
فصل دوم
ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
بهبود مستمر عملکرد سازمانها، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد میکند که این نیروها میتواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصتهای تعالی سازمانی شود. بدون بررسی وکسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالشهای پیشروی سازمان وکسب باز خورد و اطلاع از میزان اجرای سیاستهای تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...