وجود ملاحظات بصری در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری

۴۳۹۶/۰-

۰۰۰/۰

۷۴۴/۳-

ملاحظات بصری در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وجود ندارد.

وجود ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص پنجم)
نتایج آزمون میانگین اهمیت برای «وجود ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» در جدول ۴-۲۲ نشان داده شده است. بر اساس نتایج، از آنجا که عدد معناداری برای این شاخص کمتر از ۱ درصد (عدد معناداری = ۰۰۰/۰) است، فرضیه H0 در سطح اطمینان ۹/۹۹% رد می شود. رد فرضیه H0 به این معنی است که درصد وجود شاخص «ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» به عنوان یک ظرفیت سازمانی در حد متوسط نیست. با توجه به اینکه مقدار t محاسبه شده برای این شاخص کوچکتر از ۹۶/۱- است، بنابراین درصد وجود این شاخص به عنوان یک ظرفیت سازمانی کمتر از ۳ است و این بدان معنی است که ظرفیت سازمانی برای «ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» وجود ندارد. (رد شاخص پنجم).

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۲۲: نتایج آزمون One-Sample Test جهت بررسی وضعیت شاخص وجود ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص پنجم)

شاخص

اختلاف میانگین

عدد معناداری

آماره t

وضعیت فرضیه

وجود ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری

۶۲۰۰/۰-

۰۰۰/۰

۵۳۶/۴-

وجود ملاحظات ادراکی- اجتماعی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وجود ندارد.

وجود ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص ششم)
نتایج آزمون میانگین اهمیت برای «وجود ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» در جدول ۴-۲۳ نشان داده شده است. بر اساس نتایج، از آنجا که عدد معناداری برای این شاخص کمتر از ۱ درصد (عدد معناداری = ۰۰۰/۰) است، فرضیه H0 در سطح اطمینان ۹/۹۹% رد می شود. رد فرضیه H0 به این معنی است که درصد وجود شاخص «ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» به عنوان یک ظرفیت سازمانی در حد متوسط نیست. با توجه به اینکه مقدار t محاسبه شده برای این شاخص کوچکتر از ۹۶/۱- است، بنابراین درصد وجود این شاخص به عنوان یک ظرفیت سازمانی کمتر از ۳ است و این بدان معنی است که ظرفیت سازمانی برای « ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» وجود ندارد. (رد شاخص ششم).
جدول ۴-۲۳: نتایج آزمون One-Sample Test جهت بررسی وضعیت شاخص وجود ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص ششم)

شاخص

اختلاف میانگین

عدد معناداری

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...