۵-۳-۲-۵ یافته های فرضیه فرعی شماره ۵٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫ ۱۲۰
۵-۳-۲-۶ یافته های فرضیه فرعی شماره ۶ …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۱
۵-۳-۲-۷ یافته های فرضیه فرعی شماره ۷ …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۱
۵-۳-۲-۸ یافته های فرضیه فرعی شماره ۸ …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۱
۵-۳-۲-۹ یافته های فرضیه فرعی شماره ۹ …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۵-۳-۲-۱۰ یافته های فرضیه فرعی شماره ۱۰ ……………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۵-۳-۲-۱۱ یافته های فرضیه فرعی شماره ۱۱ ……………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۵-۳-۲-۱۲ یافته های فرضیه فرعی شماره۱۲ ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۳
۵-۳-۲-۱۳ یافته های فرضیه فرعی شماره۱۳٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۲۳
۵-۳-۲-۱۴ یافته های فرضیه فرعی شماره۱۴ ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۳
۵-۳-۲-۱۵ یافته های فرضیه فرعی شماره ۱۵٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۲۴
۵-۴محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۵-۴-۱محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵
۵-۴-۲ محدودیت های در اختیار پژوهشگر:…………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۶
۵-۵ پیشنهادهای تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۶
۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی برپایه یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۱۲۶
۵-۵-۲ پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی………………………………………………………………………………………………………۱۲۷

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فهرست جداول
جدول ۳-۱ : پایایی مولفه های مدیریت مدرسه محوری…………………………………………………………………………………………………..۹۰
جدول ۳-۲ پایایی مولفه های توسعه حرفه ای ……………………………………………………………………… ………………………………………..۹۲
جدول ۱-۴: توزیع فراوانی، فراوانی نسبی برحسب مدرک تحصیلی…………………………………………………………………………………۹۵
جدول ۲-۴: توزیع فراوانی، فراوانی نسبی سن کارکنان(مدیران ومعلمان)……………………………………………………………………….۹۶
جدول۴-۳ توزیع سابقه کارکنان(مدیران و معلمان) ………………………………………………………………………………………………………..۹۷
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی مدیریت مدرسه محور وابعادآن……………………………………………………………………………………………….۹۸
جدول۴-:۵ توزیع فراوانی و فراوانی توسعه حرفه ای کارکنان…………………………………………………………………………………………..۹۹
جدول ۴- ۶-اجرای آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن مدرسه محوری وابعاد آن………………………..۱۰۰
جدول ۴-۷ اجرای آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن توسعه حرفه ای وابعادآن…………………………۱۰۱
جدول۴-۸: رابطه مدیریت مدرسه محور با توسعه حرفه ای از دیدگاه مدیران و معلمان …………………………………………… ۱۰۱
جدول ۴-۹ رابطه مدیریت مدرسه محور با دستیابی به فرصتهای یادگیری از دیدگاه مدیران ومعلمان…………………………۱۰۳
جدول ۴-۱۰: رابطه مدیریت مدرسه محور با مشارکت با همقطاران برای دستیابی به اهداف آموزشی مدیران ومعلمان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴
جدول ۴-۱۱: رابطه مدیریت مدرسه محور با ایجاد محیط یادگیری اثربخش………………………………………………………………….۱۰۵
جدول۴-۱۲ رابطه مدیریت مدرسه محور با تلاش برای ارزیابی خویشتن …………………………………………………………………….. ۱۰۵
جدول۴-۱۳ رابطه بین مدیریت مدرسه محور با ایجاد تعهد در مبادله برنامه آموزشی………………………………………………….۱۰۶
جدول ۴-۱۴رابطه بین مدیریت مدرسه محور و پیگیری تغییرات و ارئه بازخورد به برنامه آموزشی………………………………۱۰۶
جدول۴-۱۵ رابطه بین مدیریت مدرسه محور و مشارکت در کارگاهها وسمینارها………………………………………………………….۱۰۷
جدول ۴-۱۶رابطه بین مدیریت مدرسه محور وهدایت تحقیق عملیاتی دانش آموزان(اقدام پژوهی)……………………………..۱۰۸
جدول۴-۱۷ رابطه بین مدیریت مدرسه محور و بهبود کیفیت تدریس …………………………………………………………………………..۱۰۹
جدول۴-۱۸ رابطه مدیریت مدرسه محور وعضویت در انجمن های حرفه ای ………………………………………………………………..۱۰۹
جدول۴-۱۹: آزمون تفاوت میانگین توسعه حرفه ای بر حسب مدرک تحصیلی…………… ………………………………………………۱۱۰
جدول۴-۲۰: آزمون تفاوت میانگین توسعه حرفه ای بر حسب سن…………………………………………………………………………………..۱۱۱
جدول ۴-۲۱ :آزمون تفاوت میانگین توسعه حرفه ای بر حسب سابقه……………………………………………………………………………۱۱۱
جدول ۴-۲۲: پیش بینی توسعه حرفه ای از روی مدیریت مدرسه محوری……………………………………………………………………۱۱۲
جدول ۴-۲۳: پیش بینی توسعه حرفه ای از روی مولفه های مدیریت مدرسه محوری………………………………………………….۱۱۳
فهرست نمودارها
شکل ۱-۱ نمودار مدل مفهومی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۹
شکل۱-۲ چهار الگوی نظام مدیریت مدرسه محور پاندی پیل……………………………………………………………………………………………۲۰
شکل۲-۱روشهای حرکت به سمت توسعه حرفه ای……………………………………………………………………………………………………………۳۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...