دانشگاه آزاد اسلامی
واحد رشت
دانشکده حسابداری ومدیریت
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری
عنوان:
بررسی تاثیر مازاد جریان نقد آزاد، حاکمیت شرکتی، اندازه شرکت بر قابلیت پیش بینی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
استاد راهنما :
آقای پیمان ایمان زاده
استاد مشاور:
دکتر سینا خردیار
نگارش:
ستاره حدادی ماسوله
بهار۹۴

باسمه­تعالی
صورتجلسه دفاع
با تأییدات خداوند متعال جلسۀ دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خانم / در رشتۀ:
تحت عنوان:
با حضور استاد راهنما، استاد مشاور و هیأت داوران در دانشگاه آزاد اسلامی
در تاریخ تشکیل گردید.
در این جلسه، پایان نامه با موفقیت مورد دفاع قرار گرفت.
نامبرده نمره با امتیاز دریافت نمود.
استاد راهنما:
استاد مشاور:
هیأت داوران :
مدیر گروه یا رئیس تحصیلات تکمیلی واحد:
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه تحصیلی
اینجانب …………………….. دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به شماره دانشجویی……… در رشته ……. که در تاریخ از پایان نامه / رساله خود تحت عنوان ………….. .با کسب نمره …………. و درجه …………. دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد می­شوم :
۱) این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران ( اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و ….) استفاده نموده­ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آنرا در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده­ام.
۲) این پایان نامه/ رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۳)چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه یا رساله را داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد، مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
۴)چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می­پذیرم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی­ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.
نام و نام خانوادگی:
تاریخ و امضاء
سپاسگزاری:
سپاس ایزد منان را که توفیق فراگیری علم را برمن عطا فرمود و مرا در کوران مشکلات و سختی‌ها یاری نمود، تا این رساله را با موفقیت به پایان برسانم.
در طول دوران تحصیلی و تهیه این پایان نامه از راهنمایی ها و مساعدت‌‌های اساتید و سروران عزیزی بهره ‌برده‌ام که در اینجا لازم است از همه ایشان مراتب سپاس قلبی و تشکر خالصانه خود را داشته باشــــم.
از استادان ارجمند و مهربانم جناب آقای پیمان ایمان زاده استاد راهنما، جناب آقای دکتر سینا خردیار استاد مشاور و همچنین جناب آقای دکتر بهنام گیلانی نیا استاد داور، صمیمانه تشکر می نمایم و برایشان توفیقات روز افزون در خدمات علمی و فرهنگی و آموزشی آرزو می‌کنم .

ماحصل آموخته هایم را تقدیم می کنم به :
آنان که مهر آسمانی‌شان آرام بخش آلام زمینی‌ام هستند.
به استوارترین تکیه‌ گاهم، دستان پر مهر پدرم.
به سبزترین نگاه زندگیم، چشمان مادرم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...