• اباذری، ی.، کاظمی ، ع.، ۱۳۸۷، رویکرد نظری خرید از جامعه شناسی تا مطالعات فرهنگی ، مجله علوم اجتماعی، شماره ۲۵
  • احمدی، سعیده، ۱۳۸۷، زنجیره ارزش تبلیغات با موبایل (پیام کوتاه)، با تمرکز بر عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات با پیام کوتاه از سوی کاربران ایرانی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف تهران
  • الوداری، حسن، ۱۳۹۰، بازاریابی و مدیریت بازار، چاپ دهم، تهران، دانشگاه پیام نور
  • جزنی، نسرین، عزیزی، شهریار و حلوایی، علی عسگر، ۱۳۸۶، سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره ۳، پیاپی ۳۶، ص ۲۴-۹
  • حافظ نیا، ۱۳۸۳، م.، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی ، انتشارات سمت، تهران ، چاپ دهم،
  • خاکی، غ.، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، تهران ، چاپ دوم، ۱۳۸۷.
  • دهدشتی شاهرخ، ز، نیاکان لاهیجی، ن، ۱۳۸۸، اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مثرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای، دوفصلنامه علمی-ترویجی مطالعات مدیریت، سال ۲۰، شماره ۶۰، ص ۱۲۴-۱۱۴
  • دهقانی، علی، حسین زاده، سمانه و موسوی، فخرالسادات، ۱۳۸۴، برآورد کمی تاثیر تبلیغات بر سودآوری صنایع غذایی ایران، فصلنامه بررسی های اقتصادی، دوره ۲، شماره ۱، ص ۴۹-۲۷
  • رنجبریان، بهرام، رشید کابلی، مجید، صنایعی، علی و حدادیان، علیرضا، ۱۳۹۱، تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران، مدیریت بازرگانی، دوره ۳، شماره ۱۱، ص ۷۰-۵۵
  • روستا، الف، ۱۳۸۸، ده فرمان تبلیغات ، ماهنامه تخصصی بازاریابی- شماره سوم ، صفحه ۳۳-۱۷
  • سکاران، اوما، ۱۳۸۸، روش های تحقیق در مدیریت ، ترجمه محمد صابتی و محمود شیرازی ریال مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، تهران ، چاپ سوم
  • سیاوشی، ملیحه، عابدین، بهاره، ۱۳۸۸، بررسی نگرش وعکس العمل افرادنسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در عصرفن آوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت فناوری اطلاعات، شماره ۱، ۳، ص ۶۸-۵۳
  • صمدی، م، ۱۳۸۷، بررسی و تعیین آمیخته ترفیع مناسب برای محصولات لبنی با بهره گرفتن از روش تصمیم گیری چند معیاره (MCDM)، اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال ۱۶، شماره ۶۴، ص ۱۱۷-۹۷
  • صمصام شریعت، م.ر، آتش پور، ح و کامکار، م، ۱۳۸۶، مقایسه عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم و متخصصان تبلیغات، دانش و پژوهش در روانشناسی، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان، شماره ۳۲، ص ۱۲۰-۹۰
  • فیروزیان، محمود، حسنقلی پور، طهمورث و استیری، مهرداد، ۱۳۸۸، بررسی تاثیرگذاری عوامل بسته بندس بر فرآیندهای مختلف رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره ۱، شماره ۳، ص ۱۴۶-۱۲۵
  • کاتلر، فیلیپ، ۱۳۸۷، مدیریت بازار و بازاریابی، ترجمه غلامعلی مسروری و عماد الدین شهریاری، ناشر ثامن الحجج.
  • کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ،گری ، ۱۳۸۸، اصول بازاریابی”.ترجمه علی پارسیان، تهران، نشر ادبستان،
  • لشکری، محمد و نخچیان، علی، ۱۳۸۸، افزایش عملکرد مدیران بازاریابی با شناسایی رفتار مصرف کننده، ماهنامه اتاق ایران، شماره ۳۸، ۱۷-۱۴
  • محمّدیان ،م.، ۱۳۸۸، مدیریت تبلیغات، انتشارات حروفیه، تهران، چاپ پنجم
  • مژدهی، ناهید، مهربان، امیررضا و جلالی، علی اکبر، ۱۳۸۷، بررسی ابعاد و تاثیر زیرساخت فرهنگی بر گسترش تجارت الکترونیکی در ایران، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ص ۲۰-۱۱
  • نجف پور، س.، ۱۳۸۶، عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده، نشریه آسیا
  • نعلچی کاشی، علیرضا، رسولیان، محسن و بوجاری، حسین، بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، شماره ۸، ص ۵۶-۴۷

منابع لاتین:
Al-alak, Basheer Abbass and Alnawas, Ibrahim Akram, 2010, Examining the Impact Of Mobile Marketing On Consumers’ Attitudes and Purchase Intentions, International Journal of Business and Management, vol:5, no:3, p:28-41
Amin, H, Abdol Hamid, M, Lada, S and Anis, Zuraidah, 2008, THE ADOPTION OF MOBILE BANKING IN MALAYSIA: THE CASE OF BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD (BIMB), International Journal of Business and Society, Vol.9 No.2, pp: 69-86
Bamba, Fatim and Barnes, Stuart J, 2007, SMS advertising, permission and the consumer: a study, “SMS advertising, permission and the consumer: a study”, Business Process Management Journal, Vol. 13 Iss: 6, pp.815 – ۸۲۹
Batra, Rajeev and Homer, Pamele M, 2004, The Situational Impact of Brand Image Beliefs, JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY, No:14,Vol:3, p: 318–۳۳۰
Bauer, Sebastian, Grossmann, Steffen, Vingron, Martin and Robinson, Peter, 2008, Ontologizer 2.0—a multifunctional tool for GO term enrichment analysis and data exploration, Bioinformatics APPLICATIONS NOTE, Vol. 24 no, pp: 1650–۱۶۵۱
Canniere, M. H., Patrick De Pelsmacker, P., & Geuens, M, (2008), Relationship Quality and the Theory of Planned Behavior models of behavioral intentions and purchase behavior, Journal of Business Research, 62(1), 82-92
Carroll, J. (2007), Foreign News Coverage: The U.S. Media’s Undervalued Asset,” Joan Shorenstein Center on the Press, Politics and Public Policy Working Paper Series, – 1
Carter, L. L. (2009), “Consumer receptivity of foreign products: The roles of country-of-origin, consumer ethnocentrism and animosity”, Old Dominion University.
Chowdhury, Humayun Kabir; Parvin, Nargis; Weitenberner, Christian and Becker, Michae, 2006, consumer attitude toward Mobile advertisind in an emerging market: AN EMPIRICAL STUDY, International Journal of Mobile Marketing, Vol. 1 Issue 2, p33-42.
Dickinger, Astrid, Haghirian, Parissa, Murphy, Jamie and Scharl, Arno, 2004, An investigation and conceptual model of SMS marketing system Sciences, Proceedings of the 37th Annual Hawaii International Conference on, pp:10 pp.
Falk ,P.,campel ,. C., 2003, ”The shopping Experence.” London : sage,
Foxall, Gordon, R.,.Mirella Yani-de-Soriano (2005) Situational influence on consumer attitudes and behavior. Pp 518-525
Gu, Ja-Chul ,Sang-Chul Lee, Yung-Ho Suh, 2009, Determinants of behavioral intention to mobile banking, Expert Systems with Applications/ Volume 36, Issue 9, PP:11605–۱۱۶۱۶
Helene De canniere,M., 2007, De pelsmacker ,P.and Geuens ,M.,”Relation ship Quality and the theory of planned behavior models of behavioral intentional and purchase behavior”
Holland, Gavin, 2005, Wireless Network Emulation System (WiNE), Defense Advanced Research Projects Agency Advanced Technology Office (ATO) Battlefield Damage Assessment Arlington, Approved for public release, distribution unlimited, vol: 39, no: 18, pp: 8-98
Kaid, Lynda Lee; Postelnicuof , Monica; Landreville, Kristen ; Yun, Hyun Jung and Gail LeGrange, Abby, 2007, The Effects of Political Advertising on Young Voters , American Behavioral Scientist, vol. 50 no. 9, pp: 1137-1151
Kolsaker, Ailsa. and Drakatos, Nikolaos. (2009), Mobile Advertising: The Influence of Emotional Attachment to Mobile Advices on Consumer Receptiveness, Journal of Marketing Communications, 15, 4., pp.267-280.
Kumar, Archana, Lee, Hyun-Joo and Kim, Youn-Kyung, 2009, Indian consumers’ purchase intention toward a United States versus local brand, Journal of Business Research, No: 62, p: 521–۵۲۷
Leppaniemi, Matti and Karjaluoto, Heikki, 2005, Communications and Mobile Technology and Computing Science, Applications and Software, International Journal of Mobile Communications, Volume 3, p: 197-213
Leppaniemi, Matti; Karjaluoto, Heikki, 2008, MOBILE MARKETING: FROM MARKETING STRATEGY TO MOBILE MARKETING CAMPAIGN IMPLEMENTATION, International Journal of Mobile Marketing, Vol. 3 Issue 1, p: 50-61
Luarn, Pin, Lin, Hsin-Hui, 2005, Toward an understanding of the behavioral intention to use mobile banking, Computers in Human Behavior, Volume 21, Issue 6, P:873–۸۹۱
Luong, Hoang Nga, 2007, Mobile advertising (Case study pf mindmatics and 12Snap Lokomobil), Master Thesis, Continuation Courses advanced material science and engineering department of business administration and social science, pp: 1-80
Martinez-Lopez, Francisco J and Casillas, Jorge, 2009, Marketing Intelligent Systems for consumer behaviour modelling by a descriptive induction approach based on Genetic Fuzzy Systems, Industrial Marketing Management, Volume 38, Issue 7, P: 714–۷۳۱
McDaniel, Stephen R, Lim, Choonghoon and Mahan, Joseph E, 2007, The role of gender and personality traits in response to ads using violent images to promote consumption of sports entertainment, Journal of Business Research, No: 60, P: 606–۶۱۲
Merisavo, Marko, Kajalo, Sami, Karjaluoto, Heikki , Virtanen, Ville, Salmenkivi, Sami, Raulas , Mika & Leppäniemi, Matti, 2007, An Empirical Study of the Drivers of Consumer Acceptance of Mobile Advertising, Journal of Interactive Advertising. Volume 7, Issue 2, p: 41-50
Muk, Alexander. (2007), Consumers’ Intentions to Opt in to SMS Advertising: A Cross-National Study of Young Americans and Koreans, International Journal of Advertising, 26, 2, pp.177- 198
Okazaki, Shintaro and Charles R. Taylor, 2008, what is SMS advertising and why do multinationals adopt it? Answers from an empirical study in European markets, marketing research in Korea: Special joint issue of journal of business research and journal of the Korean academy of marketing science, Volume 61, Issue 1, PP: 4-12
Okazaki, Shintaro, 2005, “Mobile advertising adoption by multinationals: Senior executives’ initial responses”, Internet Research, Vol. 15 Iss: 2, pp.160 – ۱۸۰
Richards, Jef I. & M. Curran, Catharine, 2002, Oracles on “Advertising”: Searching for a Definition, Journal of Advertising/ Volume 31, Issue 2, p: 63-77
Rodgers, S, Wang, Y, Rettie, R and Alpert, F, 2007, the web motivation inventory: Replication, extension and application to internet advertising, International Journal of Advertising, Vol: 26, Issue: 4, pp: 447-476

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...