پژوهش های پیشین در مورد نقش تبلیغات بازرگانی در مدیریت بدن – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
![]() |
جدول ۴-۱۸٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب کنترل وزن نگرشی ۱۶۱
جدول ۴-۱۹٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های کنترل وزن نگرشی ۱۶۱
جدول ۴-۲۰٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب جراحی زیبایی در بعد رفتاری ۱۶۲
جدول ۴-۲۱٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های جراحی زیبایی در بعد رفتاری ۱۶۳
جدول ۴-۲۲٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب جراحی زیبایی در بعد نگرشی ۱۶۳
جدول ۴-۲۳٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های جراحی زیبایی نگرشی ۱۶۴
جدول ۴-۲۴٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب سلامت رفتاری در بعد رفتاری ۱۶۵
جدول ۴-۲۵٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های سلامت رفتاری ۱۶۵
جدول ۴-۲۶٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب سلامت رفتاری در بعد نگرشی ۱۶۶
جدول ۴-۲۷٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های سلامت رفتاری در بعد نگرشی ۱۶۷
جدول ۴-۲۸٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب آرایش و بهداشت در بعد رفتاری ۱۶۸
جدول ۴-۲۹٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های آرایش و بهداشت در بعد رفتاری ۱۶۸
جدول ۴-۳۰٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب آرایش و بهداشت در بعد نگرشی ۱۶۹
جدول ۴-۳۱٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های آرایش و بهداشت در بعد نگرشی ۱۷۰
جدول ۴-۳۲٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب پوشش ظاهری در بعد رفتاری ۱۷۱
جدول ۴-۳۳٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های پوشش ظاهری در بعد رفتاری ۱۷۱
جدول ۴-۳۴٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب پوشش ظاهری در بعد نگرشی ۱۷۲
جدول ۴-۳۵٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های پوشش ظاهری در بعد نگرشی ۱۷۳
جدول ۴-۳۶٫ توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب متغییر تصور از بدن ۱۷۴
جدول ۴-۳۷٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های متغییر تصور از بدن ۱۷۴
جدول ۴-۳۸٫ میانگین و انحراف معیار پاسخگویان برحسب گویه های متغییر مدیریت بدن در بعد نگرشی و رفتاری ۱۷۶
جدول۴-۳۹٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و مدیریت بدن ۱۷۷
جدول۴-۴۰٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و نگرش به جراحی زیبایی ۱۶۸
جدول۴-۴۱٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و نگرش به سلامت رفتاری ۱۷۸
جدول۴-۴۲٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و نگرش به آرایش و بهداشت ۱۸۰
جدول۴-۴۳٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و نگرش به کنترل وزن ۱۸۱
جدول۴-۴۴٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و نگرش به پوشش ظاهری ۱۸۲
جدول۴-۴۵٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و عملِ به جراحی زیبایی ۱۸۳
جدول۴-۴۶٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و عملِ به سلامت رفتاری ۱۸۴
جدول۴-۴۷٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و عملِ به آرایش و بهداشت ۱۸۵
جدول۴-۴۸٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و عملِ به کنترل وزن ۱۸۶
جدول۴-۴۹٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و عملِ به پوشش ظاهری ۱۸۷
جدول۴-۵۰٫ ضریب همبستگی پیرسون بین نگرش به تبلیغات بازرگانی و مدیریت بدن ۱۸۸
جدول۴-۵۱٫ ضریب همبستگی پیرسون بین میزان استفاده از تبلیغات بازرگانی و نگرش به آن ۱۸۹
جدول۴-۵۲٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تصور از بدن با مدیریت بدن ۱۸۹
جدول۴-۵۳٫ ضریب آزمون F بین مدیریت بدن رفتاری بر حسب تحصیلات ۱۸۹
جدول۴-۵۴٫ ضریب آزمون F بین مدیریت بدن نگرشی بر حسب تحصیلات ۱۸۹
جدول۴-۵۵٫ آزمون آماره های گروهی جنس و مدیریت بدن ۱۹۰
جدول۴-۵۶٫ آزمون تی گروه های مستقل مدیریت بدن حسب جنسیت ۱۹۰
جدول۴-۵۷٫ ضریب همبستگی پیرسون بین مدیریت بدن و سن ۱۹۱
جدول۴-۵۸٫ ضریب آزمون F بین مدیریت بدن نگرشی بر حسب وضع تاهل ۱۹۱
جدول۴-۵۹٫ ضریب آزمون تعقیبی شفه برای مدیریت بدن ن بر حسب وضع تاهل ۱۹۲
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول۴-۶۰٫ ضریب همبستگی پیرسون بین تبلیغات بازرگانی و تصور از بدن ۱۹۲
جدول . ۶۱-۴ خلاصه ضریب رگرسیونی تحقیق ۱۹۳
جدول۴-۶۲٫ ضریب آزمون F 193
جدول۴-۶۳٫ ضریب بتا برای بین متغییرهای مستقل و وابسته ۱۹۴
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 06:54:00 ب.ظ ]
|