۶-۳-۲- مواردی را که باید مدیران برای ارتقای سرمایه اجتماعی در نظر بگیرند…………………………۹۸

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۷-۳-۲- مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۲
۸- ۳-۲- مدل تحلیلی……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳
۹-۳-۲- خلاصه فصل دوم…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۴
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۱- ۳- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۵
۲-۳- مطالعات و بررسی هابرای طراحی الگو……………………………………………………………………………….۱۰۶
د
۳- ۳- مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
۴- ۳- مدل تحلیلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
۵- ۳- تشریح مختصر مفاهیم ابعاد نقش مدیران و سرمایه اجتماعی در الگوی حاضر……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹
۶-۳- متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۰
۷- ۳- روش شناسی پژوهش………………………………………………………………………………………………………..۱۱۰
۸- ۳- روند تحقیق در بخش کمی……………………………………………………………………………………………… ۱۱۰
۹-۳- تقسیمات پژوهش های علمی برمبنای هدف………………………………………………………………………۱۱۲
۱۰-۳- تقسیمات پژوهش ها بر اساس نحوه گردآوری داده ها……………………………………………………۱۱۳
۱۱-۳- ابزارهای جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۱۲- ۳- روایی و پایایی پژوهش……………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۱۳-۳- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………….۱۱۶
۱۴-۳- جامعه آماری پژوهش………………………………………………………………………………………………………..۱۱۶
۱۵-۳- روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………..۱۱۷
۱۶-۳- مراحل اصلی اجرای طرح…………………………………………………………………………………………………۱۱۷
۱۷- ۳-روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………..۱۱۹
۱۸- ۳- آمار توصیفی وآمار استنباطی………………………………………………………………………………………..۱۱۹
۱۹-۳- آزمون های آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………..۱۲۰
روش تحلیل رگرسیون…………………………………………………………………………………………………………..۱۲۰
۲۰- ۳- خلاصه فصل سوم…………………………………………………………………………………………………………..۱۲۱
فصل چهارم:یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آن
۱- ۴- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۲-۴- یافته های پزوهش……………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۳- ۴- آمار توصیفی……………………………………………………………………………………… ……………………………..۱۲۲
۱-۳-۴- جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۳
ذ
۲-۳-۴- سن………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
۳-۳- ۴- تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵
۴-۳- ۴- سمت شغلی…………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۶
۵-۳-۴- سابغه شغلی……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۷
۶-۳-۴- رشته تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………….۱۲۸
۷-۳- ۴- حوزه فعالیت…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
۸-۳- ۴- نوع استخدام…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۰
۴-۴- آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۱
۵- ۴- بررسی نرمال بودن توزیع………………………………………………………………………………………………….۱۳۱
۶-۴- بررسی تاثیر نقش مدیران بر ارتقای سرمایه اجتماعی………………………………………………………۱۳۲
۱-۶-۴- فرضیه یک: نقش ارتباطی مدیران بر سرمایه اجتماعی موثر است……………………………….۱۳۲
۲-۶-۴- فرضیه دوم: نقش اطلاعاتی مدیران بر سرمایه اجتماعی موثر است……………………………..۱۳۳
۳-۶-۴- فرضیه سوم: نقش تصمیم گیری مدیران بر سرمایه اجتماعی موثر است…………………….۱۳۴
۷- ۴- مدل نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۱۳۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...